Saturday, March 20, 2010


MASJIDIL HARAM,MEKAH

MASJID NABAWI,MADINAH



teringinnye nak pergi dekat dua dua masjid ni!!
harap2 adalah rezeki..umur masih di panjangkan lagi..sehat tubuh badan..selamat pergi selamat balik..

INSYALLAH bulan lima ni nak pergi buat umrah.. :')

3 Comments:

  1. HaNiM PoSh said...
    org was-was mana bley pegi.. :-"
    Anonymous said...
    insyaAllah sampai sane mohon doa buang perasaan tu ye sayangku baby...dan lebihkan doa untuk kesejahteraan dunia & akhirat..amin
    deanashiqin said...
    aunty kalau dah sampai kat sane tolong doakan supaya ain n sume batch form 2 kekal dok kat mrsm kuantan sampai form 5 nanti..kitorg tak boleh tinggal kn mrsm ni..banyak sgt kenangan kat sini...doakan kitorg bejaya PMR n SPM...jgn lupe doakan atuk jugak....

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates