Thursday, May 20, 2010

tinggal beberapa hari...

tinggal beberapa jam...

tinggal beberapa minit..

tinggal beberapa saat...

tinggal beberapa detik...

aku mahu berangkat ke tempat yang aku ingin pergi sejak dari hari pertama aku dilahirkan...

pada detik ini..aku sudah terasa gambaran lambaian lambaian...

aku sudah tidak sabar untuk menjejakkan kaki ku disana...

jiwa aku juga sudah  meronta ronta untuk berjumpa dengan RASUL JUNJUNGANKU...

disana setiap ibadah diberi ganjaran yang berlipat ganda...

aku sudah tidak sabar...

tapi aku juga sangat sangat takut dengan dosaku yang selaut segunung banyaknya...



YA ALLAH  panjangkanlah umur ku dan keluarga ku untuk sampai ke hari tersebut...

YA ALLAH  lindungilah segala galanya sepanjang ketiadaan kami...

YA ALLAH  permudahkanlah segala urusanku...

YA ALLAH  terimalah aku sebagai tetamu mu...

YA ALLAH  sucikanlah aku dari segala kekotoran...

YA ALLAH  janganlah ada halangan yang boleh mengahalang aku dari beribadah di sana..

amin amin ya rabbal alamin...

4 Comments:

  1. mugiwara said...
    sejak dilahirkan dah teringin nak pergi?
    haibat~

    aku, bila dah lepas sekolah baru teringin nak pergi sana....
    mmg ketinggalan....:-<

    oke.
    semoga selamat pergi dan selamat balik.
    semoga sihat tubuh badan.
    semoga ibadah diterima.
    semoga dipermudahkan segala urusan sepanjang beribadah....
    sya said...
    haha..maksud sejak dilahirkan tu macam sejak hari pertama tau pasal Mekah..terus nak pergi..mcm tu la..hehe :P

    time kaseh sebab doakan..amin..amin.. ^_^
    eleen jelita said...
    semoga selamat pergi dan selamat pulang baby :-)
    Irah Aizi said...
    Jangan lupa Maz Shairah ketika berada disana. Semoga awak mendoakan persahabatan kita kekal hingga ke hari akhirat.

    Saya doakan awak salamat pergi dan selamat kembali.voun

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates